Kommer den, kommer den inte...
Publicerat den

Det känns knäppt att gå och vänta på mensen såhär, jag har aldrig gjort det förut. Det känns som att den ska dyka in närsom, men det är bara flytningar. Samtidigt så känner jag mig inte stressad eller bunden till en önskan om ett visst resultat, kommer den så är det ju bara att försöka nästa månad igen, det är ju inte hela världen, så jag går inte och oroar mig för att den kanske dyker upp, snarare tvärt om. Den är välkommen i så fall, och ska den komma så spelar det ingen roll om jag skulle vilja eller inte. Min tankeverksamhet kan inte styra fakta. En önskan blir ingen bebis. 
 
Annars verkar kroppen vara normal, är inte förstoppad längre, beror förmodligen på att jag ändrade doseringen av järntabletter...Win! Känner mig svullen över buken, men har inte gått upp mer än ngt hekto i vikt. 
 
Nåja, om inget händer så testar vi imorgon, som sagt. 
 
Kul att se att det redan ökat lite i besökarantal sen jag la ut min adress på lite olika bloggar, hoppas ni kommer tillbaka och att ni hittar någon nytta hos mig, och även jag hos er förr eller senare! :)
 
/TJ






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?