God morgon, magen!
Publicerat den

De senaste två dagarna har inte min mage varit på topp. Har mått lite illa och barnen har varit sjuka dem med. Men nu har alla mått bra sedan igår morse men mitt vill inte släppa.. Vaknade nyss och mådde bra, reste mig upp för att göra frukost, i samma stund som jag ställde mig upp vände det sig i magen och jag fick lägga mig igen.. Nu börjar det lugna sig, men jag vågar bannemig inte resa mig upp.. haha.. Och nu har hjärnan satt igång, kan det vara så att det är gravidillamående? Redan? 
 
Jag förvånas över hur lite jag vet om att bli gravid, trots att jag läst mig blind på 1177.se, men det är klart att alla graviditeter är individuella, visst finns det liknande drag osv men det är ändå otroligt individuellt. Just nu vill jag be min hjärna att lugna sig några varv, det kan ju bara vara så att jag fortfarande inte blivit helt frisk, det är väl mest troligt, men vetskapen att mensen ev. är tre dagar borta spökar vid minsta lilla ändring i kroppen eller humöret. 
 
Om man bortser från illamåendet just nu, så är inget annar ovanligt. Kroppen är precis som vanligt, humöret är lungt, ingen förstoppning.. Det är rätt skönt, för det finns därmed inte så mycket att reflektera över, eller att överanalysera. 
 
Nu ska jag försöka ta mig upp och äta lite frukost, ha en fin dag! (Det är så kul att ni är så många som läser, jag blir så mycket mer inspirerad till att dela med mig mer av mina tankar, så tack.)
 
/TJ



Isabelle

Barnen, har du barn sedan innan eller är det mannens barn? :) Blev lite nyfiken.

Svar: Det är mannens barn. :) Detta blir mitt första egna, så att säga..
Pregleg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?