Spännande på så många sätt..
Publicerat den

God morgon allihop! 
 
Först och främst vill jag tacka för all feedback ang. ägglossningstester, tyvärr är jag dock fortfarande lika kluven, haha, men det var väldigt uppfriskande att få lite fler synpunkter och känslor för det! 
 
Här rullar livet på som vanligt igen, mensen är över och med det kommer en liten spänning, typ som "oh, undra om det blir denna månaden". Det är precis som att en helt ny värld öppnas varje månad då mensen har gjort sitt och man vet att nu sätter processen igång igen med att ett gäng ägg mognar och sen kommer ett släppas ner och (hoppas, hoppas, hoppas) kan bli befruktat. Bara tanken att nu kommer det snart finnas en chans att vi blir gravida får det att pirra lite i magen och dagen blir lite mer spännande, haha. I övrigt så är detta den lugnaste, skönaste och mest avslappnade delen av månaden, man vet att inget kan ha hänt och allt är så chill, så det njuter jag av och passar på att fokusera på skolan lite extra, och på jobbsökandet. 
 
Gällande äl-testerna, så gav min vän mig två stycken ifall jag ville prova, och jag har även (i ett lite förvirrat och svagt tillstånd) köpt mig, via nätet, ett gäng. Så nu ligger de här hemma och kan användas om så skulle önskas. Vi får se, som sagt är jag fortfarande inte säker på om jag vill redan nu eller inte, nästa vecka lär ju vara början på min ferttila period så då kanske nyfikenheten tar överhanden. 
 
Hoppas ni får en bra dag!
 
/TJ
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?