Ett litet moln.
Publicerat den

Under hela min graviditet har jag, som jag nämnt innan, har jag haft otroligt svårt att ta till mig det faktum att det växer ett liv i mig, som ska bli vårt barn. Även om alla tester visat positivt, och mensen aldrig dykt upp har jag varit ganska säker på att jag bara varit skendräktig, haha. TIll och med när magen började växa, kände mig bara tjock. Min man var så glad och stolt över min lilla kula, jag känder mig bara äcklig och tjock (med det inte sagt att tjocka är äckliga). 
 
Idag ska jag på kalas hos en gammal kompis sen gymnasiet och efter att jag packat in hennes paket, duschat och klätt på mig såg jag min bula under min oversize skjorta och efter en stund insåg jag att jag stod och tittade på den och log, och det kändes så mysigt i hela kroppen. Det var lungt, mysigt och härligt att titta på den, och på något sätt blev det lite mer verkligt och så härligt. 
 
Och jag är så tacksam för den lilla, lilla stunden. För efter att ha mått dåligt på många olika sätt under loppet av nio veckor, så var det fantastiskt välkommet och jag går på små fluffiga moln just nu och jag älskar det! 
 
Det är inget toppenväder för ett utekalas, men de gör inte så mycket, det är skönt att kunna ha på sig jeans och strumpor när man inte haft det på ett tag. 

Hoppas att ni har en fin och härlig dag!



Malin

Härligt att det känns bättre, hoppas det håller i sig nu :) såg dina magbilder, Gud så mysigt med en sån liten kula!! Jag skulle klappa på den hela tiden om jag hade en ;p

Svar: Ja, de är faktiskt rätt mysigt, och vare sig man vill eller inte så drar man handen dit ett par gånger om dagen, hehe. Åh, vad jag hoppas att det är din tur snart!
Pregleg



URL:


Malin

Ja jag kan tänka mig det!
Men vad spännande att berätta för barnen imorgon, kommer säkert gå jättebra :) hur gamla är dom?
Jag har Bim imorgon, jag hoppas hoppas och åter hoppas men ska jag gå på känslan så är det inget.. :/



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?