Gravid? Jag, näää....
Publicerat den

Idag ska jag enligt appen gå in i vecka 16. Och såhär vaknade jag imorse:
 
 
Det känns som att magen blir mindre och mindre i flera dagar. Som att det växer inåt. Eller minskar. Visst om kvällarna är magen större, men det känns som att det händer inget. Mer än alla andra tecken på graviditet, dvs. Som hårig mage - HERREGUD, jag är så luden. Jag har aldrig varit luden. Men ja, jag har googlat folk som är i vecka 15 osv, alla har så mycket mage, och här kommer jag. Lite lätt svullen, som om där är lite bajs i magen som behöver komma ut, haha. Ursäkta liknelsen. Jag kanske borde vara tacksam, man blir ju otymplig förr eller senare, som jag förstått det, på detta viset om det fortsätter såhär så kanske jag inte behöver blir så giganstisk. Men man vill ju ändå att det ska synas. Lite i alla fall. Eller? Är det bara jag som upplever detta? Är alla andra runda om magen i vecka 16? 



Snuttens - längtan till graviditet

Jättefin mage! Och alla är definitivt inte runda om magen i vecka 15, så du kan va lugn! :) Men är du inte jätte-otålig? :D

Svar: Jätteotålig är jag inte riktigt än :) men eftersom jag har så svårt att förstå att jag är gravid övrhuvudtaget hade det varit skönt med en mage som bekräftar det hehe.
Pregleg



URL: http://www.snuttens.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?