vecka 14 (13+1) påbörjad
Publicerat den

Hej ni stackare som hängt kvar en hel vecka och en dag utan ett enda livstecken från mig. :)
 
Jag har haft en härlig vecka, vilket medfört att jag haft noll tid vid datorn, tyvärr för bloggen. Barnens semester har börjat och vi har varit på en hel del utflykter. Denna helg är jag både barnfri och makefri. Så jag bjöd hem mina två yngre systrar och hade syskonkväll med övernattning igår till idag. Riktigt härligt att umgås vi tre, själv och spenderade gårdagen med att laga mat tillsammans och sen kollade vi på film och idag åt vi lyxfrukost och åkte sedan iväg till ett köpcentrum och ströglodde i affärer och njöt av att bara umgås. Vi har sällan tid alla tre samtidigt, så det är verkligen guld värt när vi får tid ihop bara vi. 
 
Jag skulle blivit fotad av mig syster nu, MEN, hon glömde sin kamera, så jag har fått ta till mobilkameran, och jag hoppas de är ok, men här kommer i alla fall mina första magbilder, håll till godo;
 
Här har vi ca v.9 det var först då jag kände att de började hända litegrann
 
 
Sedan har vi ca. vecka 11
 
och från idag, vecka 14 (13+1)
 
även från idag, men jag tycker de ser så annorlunda ut med kläder, man är mycket mindre om magen utan kläder, konstigt nog haha. 
 
Men ja, nu när jag ser bilderna vid varann, så ser jag skillnad. Det känns inte så i verkligheten, men det händer verkligen grejer. Det är kul :) Och äntligen börjar jag må himla bra, jag mår inte illa (sålänge jag äter med jämna mellanrum) har väldigt sällan ont någonstans, är inte alls trött på samma sätt, sover bra och får äntligen ta pollenmedicin (efter diskussion med läkare och barnmorska). Så nu kan jag verkligen njuta av vardagen och hur saker och ting utvecklas! 
 
Hoppas allt är bra med er, och att allt går som det ska! Saknar att höra av er :)
 
Ha en mysig helg! Så hörs vi snart igen, jag lovar!
 



Lisa

Vad härligt att du mår bättre nu! Sj är jag nu i v 26 och tiden har verkligen sprungit förbi. Vi förstår inte vart denna graviditet tagit vägen! Det kan man inte tro när man står där i v 8-9. Mår toppen och har varit i sthlm en helg med massa gående. Riktigttrött i fötterna men annars har det gått jättebra! Njut nu av sommaren! Kram



URL:


Madeleine

Awe, fina lilla magen! Syntes faktiskt på IKEA också häromdagen när du inte själv var medveten om att du slappnade av tror jag :-) Kram



URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?