aftermath
Publicerat den

Ja, det har lugnat sig sen jag kokade över. Det blev bättre, tack och lov. =)
 
Nu är jag mer normal, visst, hormonerna är fortfarande i mig och får mig att bli konstig emellanåt, MEN, de är så mycket bättre för mig. Jag har mer stöttning och jag känner mig inte ensam längre. 
 
På måndag ska jag till barnmorskan för mitt andra besök, nu ska hon ta en masa prover på mig och ha ett djupare samtal. Ska bli spännande och se vad som händer och vad som sägs, och framförallt hur det känns. Jag har ju en hel del att ta upp, haha, så de blir nog ett längre besök. 
 
Hur går det för er? Jag hör inte av er längre, mår ni bra?



Malin

skönt att läsa att du mår bättre!! Och kul med besök hos bm :)
Här händer inte mycket, ingen bebis förra månaden heller :/ men känner mig mer positiv än på många månader faktiskt! (gissar att den känslan inte håller i sig särskilt länge men får njuta så längr jag kan)Har äl i helgen så vi får väl se hur det går denna gång!
När kommer första magbilden?? Ser du någon skillnad än? :)

Svar: Ja, det är skönt att det går framåt :) Jag hoppas och håller tummarna för er! Men vet du, passa på att kunna ta en cider/ett glas vin någon härlig sommarkväll, jag fick det tipset och tänkte "äsch, jag är ju inte sugen på cider och tänk om de försvårar osv" och bara för att man nu verkligen inte kan, så hade det varit härligt med en kall cider haha. Inte för att man hade bytt ut något, men hur konstigt det än må låta; njut av att vara icke-gravid så kommer graviditeten pang bom ;)

Gällande magbilder, jag ser fram emot att ge er det, hade tänkt börja fota om en vecka, jag ser liiiiite skillnad, men det känns mer i att jag inte kan knäppa min byxor, det blir väldigt obekvämt om jag gör det. Men det händer väl saker snart, hoppas jag. Det kanske gör det mer verkligt för min del :)
Pregleg



URL:


Lisa

Jag har gått in i v 24. Kan inte påstå att jag mår dåligt på något sätt. Det där med hormoner däremot är ju inget att leka med! Puh ibland gråter jag för minsta lilla och ibland är man bara lycklig! Inte lätt, skönt stt du får lite stöd nu!

Svar: Ja fy, man anar inte hur tuffa hormonerna kan vara. Då har du kommit en bra bit på vägen, men du känner dig inte för otymplig än eller?
Pregleg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?