Gudamacka.
Publicerat den

Godmorgon!
Igår och idag har jag lediga dagar, jobbar imorgon och på torsdag, sen är jag ledig hela helgen, och på onsdag kommer barnen hit för pappavecka :) Förmodligen åker vi till farfar (barnens) till helgen, vilket ska bli riktigt skönt! 
 
Här går det framåt, det finns tyvärr inga kuliga bilder än, men det händer en hel del. Kroppen ändras från dag till dag, magen har fått en liiiiten kula (förmodligen bara bajs, haha) men den har ändrat form och som jag nämt innan så händer det helt galna grejer med brösten hela tiden, vårgårdarna är större och mörkare och brösten är två storlekar större. 
 
Illamåendet har lagt sig (peppar, peppar) och jag tror att jag börjar få koll på matvanorna, det känns bra men jag måste lägga ner mycket energi på att äta, och framförallt äta rätt, i den bemärkelse; vad kroppen behöver. Det mesta jag ätit på sistone har smakat papper, förutom vattenmelon och apelsin. Igår åt jag en helt fantastisk macka på ett fik, det var en upplevelse likt inget annat. Lyckan var total, haha! 
 
Nåväl, nu ska jag försöka städa lite här hemma och sen ska jag baka en tårta till min plastfar som fyller år idag :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?