V. 10
Publicerat den

Nu är vecka tio påbörjad, 9+4 - så den har varit påbörjad ett tag. 
 
I fredags var vi hos barnmorskan, hon berättade om vad man ska och inte ska äta. Dessutom fick vi en bok om att vänta barn. Allt detta gjorde det lite mer verkligt, under någon timme därefter kändes det som att det började sjunka in. Men sen försvann det. Vi ska dit igen i juli, för att ta blodprov, urinprov och lite sånt. Ett längre beök, så vi får se om de kanske sjunker in igen. :) 
 
Vi fick även veta att vi ska göra ultraljud i mitten på augusti, det kändes (känns) helt galet. Det är inte ens två månadet dit, och då kommer jag vara tjock om magen. Jag. Det är så ofattbart. Jag har försökt göra allt för att få in det i huvudet, kollat på mammakläder, men även det känns helt orimligt, att jag skulle komma dit, att jag skulle behöva sådana kläder, med mudd på magen och tröjor med extra plats för magen. Herregud, NÄR förstår man?
 
Idag skiner solen och jag har lite ärenden att uträtta, så jag hoppas ni får en fin dag!



Melina å Elias mamma!

Man fattar nog aldrig riktigt tills man får barnet på bröstet på förlossningen! Men efter ultraljud så svävar man på moln och är världens lyckligaste! Förstår lite men inte riktigt 100! Allt är så overkligt! Önskar dig all lycka å jag följer dig flitigt men blogga gärna mer hahah :) är så nyfiken på andra gravida, själv fick jag min son för exakt en månad sen!

Svar: Tack för ditt svar =) Jag ska försöka vara mer aktiv, men har varit lite lat ;) Ja, man blir himla nyfiken.
Pregleg



URL: http://amorcita.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?