Längesen sist.
Publicerat den

Hej alla. 
 
Förlåt att det dröjt för mig att skriva, men jag har inget alls att skriva. Detta blir ingen försöksmånad, vi har haft ett ordentligt tumult hemma, allt är bra, men ibland så kommer lite annat i vägen för livet. Så vi hoppas mars och kör på igen i april. 
 
Hoppas ni har det bra! Hur har det gått för er? Med blodprov och stickor? Håller tummarna!



Snuttens - längtan till graviditet

Skönt att höra från dig igen! :) Med mig är det bara bra... Har varit jättesjuk, men hoppas att det blir plus trots det! Stor kram på dig!



URL: http://snuttens.blogg.se/


Lisa

Har tagit mig in i vecka 8 (7+4) men kan inte njuta oron gnager mig...

Svar: Det går åt rätt håll! Jag vet att det kanske låter tjatigt, men försök att slappna av och njuta så gott det går, oro och stress gör dig ingen tjänst! :)
Pregleg



URL: http://preggolove.blogg.se


Mandy

Håller tummarna för april då:-) Jo för mig gick det bra helt enkelt! Är i vecka 7 (6+3) idag så det känns bra men lite nervöst och oroligt ändå. Ska på första mötet hos barnmorskan den 11/4. Lycka till nu inför april! Kram

Svar: skönt att det går framåt! Jag har precis fått ett nytt jobb och tänkte lägga barnverskstan på hyllan i ca 4 månader eftersom jag vill komma in ordentligt i arbetet och hinna jobba innan jag behöver vara mammaledig. Så vi ska vara passiva ett tag nu. Men till sommarn kör vi på igen!
Pregleg



URL: http://mandyinmakeup.blogg.se


Malin

Hej hej! Kul att se lite liv på din blogg igen! Här händer det inte mycket. Har nu efter några månader insett att min cykel är väldigt oregelbunden :/ (har inte haft så stor koll innan) förra månaden var den 23 dagar och nu är jag på dag 34 i denna.. Känns ju hopplöst att pricka in rätt då! Hur går det med din inställning till det hela? Hetsen har inte kommit tillbaka?

Svar: Hej! Skönt att vara tillbaka igen, dock har jag precis fått ett nytt jobb och tänkte lägga barnverskstan på hyllan i ca 4 månader eftersom jag vill komma in ordentligt i arbetet och hinna jobba innan jag behöver vara mammaledig. Så vi ska vara passiva ett tag nu. Men till sommarn kör vi på igen!Men här kommer jag finnas kvar ändå, ni är ju några stycken som kikar in och jga tänker fortfarande hålla koll på min cykel (försöka iaf, haha) och dela med mig av tankar som jag gjort nu.
Pregleg



URL:


Lisa

Åh jag vet. Kämpar på för att släppa oron! :-)



URL:


J

Imorgon har jag gått tolv fulla veckor! Är dessutom bara fem veckor från ultraljudet, hisnande. Min man har redan börjat boa, medan jag legat på soffan hela dagen har han möblerat om och storstädat hela lägenheten. Ta hand om er allihop!

Svar: Fantastiskt!! Så skönt att komma dit, njut i fulla drag!
Pregleg



URL:


Isabelle

Inget mer bloggande?

Svar: Jodå, men eftersom vi pausat våra försök så har jag inte så mycket att tillföra.. Det är mest jobbtänk och de är inte det jag vill blogga om här ;) Men jag kommer tillbaka såfort vi hoppar på bli gravid tåget igen. dvs om ca 3 månader. Hoppas ni kan hålla ut =)
Pregleg



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?