Det går upp, det går ner..
Publicerat den

Imorse lämnades barnen för mamma-vecka och när jag kom var jag helt färdig, som jag varit de senaste dagarna. Upp sex på morgonen och peppa igång två ungar för att sen åka genom halva stan för att lämna på två olika ställen och sen åka hem igen (ja, jag är bortskämd) så man är hemma lagom till klockan nio betyder att jag är helt slutkörd och behöver sova. Så jag tog mig friheten (annars blir jag aldrig människa) att sova några timmar. 
 
När jag sedan vaknade tömde jag hela vårt förråd och sorterade det som ska kastas på soptippen imorgon och det som ska ges bort och lyssnade på lite podcaster. Sen fick jag ta mig en tupplur igen och därefter tömde jag barnens rum på alla söndriga leksaker och sånt som de inte längre använder. 
 
Så det är upp som en sol och ner som en pannkaka just nu i energidepåerna. Men jag har tur som kan sova när jag behöver det och vila upp mig inför förlossningen. Jag vet inte hur jag hade klarat mig om jag fortfarande hade jobbat, herrejisses. 
 
Nu till lite kuligheter, på bussen hem från lämning av barnen så fick jag ett mail av boobdesign, att man idag kunde köpa en amningströja (tjocktröja) för halva priset idag. Så jag slog till ganska omedelbums och är rätt nöjd. Så ni som vill spara lite pengar och har funderat på att slå till på en amningströja: BoobDesign
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?