Måla, måla, måla
Publicerat den

Vilar mellan målningspassen här hemma. Eftersom vi låtit barnen rita på en av väggarna här hemma så måste det ju återställas innan man flyttar, så det är det jag fördriver min lördag med. Och jag måste säga att jag är otroligt tacksam för att det är torktid på tre timmar innan man kan måla nästa lager. För efter en omgång behövde jag vila, jag vet att jag tjatar om det men jag är normaltsett en duracell-kanin när jag tar på mig projekt. Kan hålla igång i hur många timmar som helst utan paus o utan mat (inte optimalt, men sån är jag). Så det upphör inte att förvåna mig när jag är helt slut och måste äta efter en omgång av målning. 

Men så härligt det är att känna att man kommer kunna lämna lägenheten utan att behöva oroa sig för att det ska finnas något de kan anmärka på. Speciellt med en nyfödd. 

Nu väntar jag bara på att mannen ska komma hem med spackel så jag kan spackla och fixa nästa vägg. Och om en timme kan jag måla andra omgången på första väggen så snart är den klar i alla fall :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?