Blogbag
Publicerat den

Häromdagen fick jag hem en avi från posten om att mitt paket från Loppi Event låg och väntade på att bli hämtat. Så jag tog med mig Lille Skutt och gick ner till ombudet och hämtade det, vilken lycka! 
 
Väl hemma plockade jag upp innehållet och jag kan inte mer är buga och tacka, vilka fantastiska saker jag får prova! 
 
Sias nya frozen yoghurt (är inte smakad än, men jag ser fram emot det). 
Medela amningsinlägg; jag älskar dem! Tunna med tar emot mjölken som läcker när jag ammar med bravur måste jag säga. Och iom att de är så tunna är de betydligt skönare att ha i bh:n. 
Blutsaft: Jag hade nästan ingen järnbrist under graviditeten så jag slapp knapra speciellt mycket tabletter (om man bortser från halsbränna-tabletterna, puh) och testade därför aldrig Blutsaft heller, järnvärdet är in idag mycket bra (enligt efterkontrollen i veckan; återkommer om det i ett senare inlägg) men Blutsaft innehåller B-vitamin och en hel del annat som är bra för de som inte äter kött (läs: jag) så jag har tagit en shot om dagen. Änsålänge märks inte så mycket mer än att jag tror att jag gör något bra för kroppen, hehe. Dock smakar den inte direkt godis.. Trodde den skulle smaka saft med alla de frukter, bär och annat gott den innehåller, men icke. Så förhoppningsvis gör den gott annars är de inte värt smaken.. 
Bio-Oil: Jag hade ju turen att heller inte få någon som helst bristning under graviditeten, men har dock på bröst och höfter sedan jag var 14 och gick upp alldeles för mycket i vikt på alldeles för kort tid (godis, pizza och en depression är inte det bästa för en kropp) så jag tänkte att den får provas där! Och på mina otroligt torra vinterhänder! Än är den skön att smörja med, resultat får vi allt se. 
Bambino 2in1: En mycket, mycket smart idé. Plats för frukt i en lite skål - med lock - och dryck i en enda flaska. Genialt. Verkligen perfekt att ha med i vagnen till storasyster som alltjämt blir småhungrig eller törstig när man är halvvägs hem och inget har man med sig. Men nu kan jag alltid vara redo med bananpengar eller vindruvor i vagnen. 
Och sist men inte minst; rabatt på inotyol (good times), Loppi Magasin och en Loppis väska. 
 
Än en gång, kanonbra innehåll och jag håller tummarna att Bio-Oil ska laga min hud :) Så tack Loppi Blogbag. 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?