Mamma & baby gympa.
Publicerat den

Kroppen känns redo att pressas och få arbeta lite mer än bara ("bara") barnvagnspromenader så härom veckan var jag på mitt första träningspass. Större delen av passet bestod av träning med redskap och andra hjälpmedel, mycket benträning och det kändes i tre dagar därpå kan jag lova, herrejisses. I slutet skulle man använda sig av sina bebisar för träning av magen och rygg, men lillfisen låg och sov så gottt i vagnen (vilket hon gjort under hela träningspasset) så jag hade inte mage att dra upp henne för min skull, så jag fick fortsätta med tyngderna. 
 
Det var en ihållande träningsvärk och jag njöt till viss del av att känna att man jobbat med musklerna igen men man hade glömt hur det känns när musklerna är i chock, haha. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?