BF+4
Publicerat den

Noll bebisar levererade. 
 
Vi flyttade lite igår till den nya lägenheten, eller rättare sagt, till vår nya källare. Vi tömde vårt förråd fyllde det nya. Lägenheten håller på att renoveras så vi kan inte flytta på riktigt, vilket vi håller på att bli tokiga på, för vi är båda så redo och laddade för att flytta till vårt nya hem. Så vi flyttar det vi kan, dvs sånt som ska vara i källare och sånt som inte ska användas här hemma. Jag blev källarflyttare eftersom de sakerna inte vägde något och mannen blev lägenhetsansvarig eftersom vår nya lgh ligger på tredje våningen utan hiss. Och jag får andnöd bara av att gå upp där med min egen vikt, haha. Men att sköta källaren gjorde sitt också, var helt färdig när det var klart. 
 
Sen spenderade vi kvällen i soffan och tittade på Full Metal Jacket, fick några sammandragningar, men de avtog ganska fort när kroppen kom mer och mer i vila. Men min man trodde att det skulle sätta igång och satt som på nålar, trots att jag försäkrade honom att det inte är på gång och att det inte kändes som att det skulle komma igång heller... "Hur kan du veta det?!" tyckte han.. Men jag hade rätt. Ingen bebis. 
 
Idag hämtar vi barnen igen för vår vecka, ska bli härligt att vara vi fyra igen, inga gäster och inga helger att fira. Sen får vi se om syskonet dyker upp under veckan eller inte. Inbokat barnmorskabesök på fredag i alla fall, överburenhetskontroll, hur kul är det på en skala? Kom ut bebis! 
 
Här är magen i alla fall, fyra dagar overdue.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?