Jag ger upp om livet nu..
Publicerat den

Tål du inte ett väldigt gnälligt och negativt inlägg så vänd bort omedelbums. 
 
Usch och fy fan rent ut sagt för denna dagen. I alla fall eftermiddagen/kvällen. 
 
Jäkla unge till att inte komma ut, är så färdig med detta nu. UT!! Helst igår. Står inte ut med bonusbarnens bråk och tjat, och förkylningar som verkar bli värre bara (ber till högre makter för att slippa feber på dem, för jag har ett par läkarbesök imorgon som jag måste gå på, o dra med mig ett sjukt barn har jag ingen lust med, dels för min skull men framförallt den sjuke som behöver vila). Försäkringskassan, som har betalat ut föräldrapenning till mig; dvs vet att jag är gravid, har helt plötsligt tappat bort mitt intyg om att jag är gravid och vill inte betala ut mer pengar till mig. Ringa dit är ju spännande, antingen får man inte ens plats i kön eller så får man plats 200+ (har i skrivande stund avverkat ca 120 platser). Dessutom fick jag en faktura idag från ett företag som jag inte har något abonemang hos, lurendrejare. Ovanpå detta har jag återigen fått urinvägsinfektion och bebis är för stor för mitt inre o jag kan inte sitta på något bekvämt sätt och höfterna gör ont. KOM UT!!! Innan jag förlorar förståndet fullständigt. 
 
Kom ut. nu. tack.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?