Konsumerad
Publicerat den

Dagarna har varit fyllda med renovering av lägenheten och bebisgos. 

Lägenheten börjar ta sig, köket är halvklart, vi måste spärrmåla taket innan vi kan bli helt klara. Men vi är på god väg och det känns fantastiskt. 

Jag och Thea börjar hitta våra rutiner, vardagen blir lättare. Har börjat leka lite, mest jag men Skutt tittar på och är road. 

Sen har vi också tränat nacken

Imorgon kommer bonusbarnen och även på den fronten börjar det bli normalt, jag har mer tid eftersom Thea har fastare rutiner och framförallt eftersom kroppen är på g igen, sömnen är betydligt bättre. Nästa vecka när vi lämnat barnen kommer äntligen min svägerska, Theas faster och hälsar på (hon bor i Belgien om jag inte skrivit det innan). De har ännu inte träffats så jag ser fram emot det! 

Nu har bebis somnat på mig så jag ska ta en liten vilopaus jag med. 









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?